Duit Free Di Nuffnang Terbukti!

Assalamualaikum...

Saya terima 1 komen berkaitan artikel Buat Duit Sampingan Dengan Blog Bhg.II. Komen tersebut saya terpaksa padamkan kerana menggunakan kata-kesat. Dari komen tersebut, dapat saya simpulkan, industry pengiklanan di blog memang ada pro dan kontra.

Saya berblog sekadar ingin berkongsi pengetahuan dan ilmu yang dimiliki dengan harapan tuan-tuan pembaca budiman akan memberi maklumbalas sekaligus menambahkan ilmu & pengetahuan saya. Selain itu, saya cuba menjadikan blog sebagai side income. Sekadar mencuba sesuatu yang percuma.

Jadi, jika tuan-tuan rasa tertipu dengan program nuffnang jangan salahkan saya. Sebelum saya memilih nuffnang, saya telah membuat sedikit research di internet. Bukti nuffnang boleh mendatangkan hasil seperti di bawah:





atau boleh melawat ke blog beliau  dengan klik gambar di atas.

Akhir kata dari saya, saya sekadar berkongsi pengetahuan, jangan salahkan saya jika anda mempunyai pengalaman hitam dengan nuffnang. Usaha tangga kejayaan!!!

Share on Google Plus

About mdzulsidek

Dilahirkan pada tahun 80 dan membesar pada era 90'an di Kuantan, Pahang. Masih menetap di Kuantan dengan pasangan hidup dan bersama dua cahayamata yang comel. Tidak mengimpikan apa-apa dalam berblog, sekadar berkongsi apa yang dirasakan menarik dan berguna, serta memanfaatkan ilmu yang ada hasil dari pengorbanan emak dan ayah. Selain cuba menyebarkan ilmu dan pegetahuan yang bermanfaat, moga menjadi bekal yang baik di sana nanti dan turut memanfaatkan pemegang saham utama diri ini...arwah emak dan ayah.
    Blogger Comment

5 komen:

  1. salam bro

    sabor jer laa.. teruskan menulis.. jangan putus asa....sama kita share knowledge

    BalasPadam
  2. wokey bro...
    knoledge is power... heheh

    BalasPadam
  3. Nice entry...Tapi traffic kena high kalo Nuffnang nih.Murah sangat~

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang tu mmg xdpt dinafikan...
      klau rajin join group dan menulis sesuatu yang popular dan semasa...
      mesti blog tuan dpt trafic yg tinggi...
      insyaallah klau dh rezki, mungkin leh dpt cam si nameerah tu... :)

      Padam
  4. Continue bro..jgn dgr ckp org lain

    BalasPadam